VANZATOR
Ogorul.ro proprietate a S.C. OGORUL RETAIL S.R.L persoana juridica, avand sediul social in Judetul Bucuresti, Globalworth Campus - cladirea A, str. Ing. George Constantinescu nr. 4B si str. George Constantinescu nr. 2-4, etaj 3, Sector 2, fiind inregistrata cu nr de ordine la Registrul Comertului J40/3806/2020, cod unic de inregistrare fiscala (CUI) RO32334769, cont IBAN - RO86CECEB00030RON1706611 deschis la Banca CEC Bank Bucuresti.
CUMPARATOR
Orice entitate fizica sau juridica care isi face un cont pe site-ul Ogorul.ro si efectueaza o comanda.
CONT
Sectiunea din site care se compune dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite cumparatorului transmiterea comenzii si care contine informatii despre client/cumparator.
COMANDA ON-LINE
Este o forma electronica de comunicare intre vanzator si cumparator, prin care cumparatorul isi manifesta intentia de a achizitiona un produs de la vanzator.
CONTRACT ON-LINE
Acord incheiat la distanta intre vanzator si cumparator fara a fi necesara prezenta fizica simultana.
NEWSLETTER
Buletin de informare periodic, in format electronic, trimis prin posta electronica (e-mail sau sms), ce contine informatii despre produsele comercializate , reducerile si promotiile care au loc pe site-ul Ogorul.ro
TAXA DE TIMBRU VERDE
Valoare exprimata in lei platita de producator menita sa acopere costurile cu preluarea, colectarea, transportul si valorificarea sau reciclarea deseurilor.
Ogorul.ro va pune la dispozitie doua modalitati de livrare a produselor comandate:
-
Curierat rapid – Fan Courier – termenul de livrare depinde de statusul afisat in dreptul fiecarui produs:
- IN STOC - 48 ore
- IN STOC FURNIZOR - 2-5 zile lucratoare
- LA COMANDA - 2-15 zile lucratoare
Avand in vedere disponibilitatea stocurilor si din dorinta de a fi cat mai promti si de a scurta termenele de livrare este posibil ca o comanda compusa din mai multe produse sa fie livrata din depozite diferite si astfel exista posibilitatea ca produsele comandate sa ajunga la dumneavoastra in mai multe etape.
Plata cu cardul
Plata se va face online, dupa efectuarea si finalizarea comenzii.
Plata ramburs cu numerar la livrare
Plata comenzilor se va face cu numerar, in momentul receptionarii produselor, direct de la reprezentantul firmei de curierat care va emite chitanta aferenta incasarii!
Plata prin OP (ordin de plata)
Plata prin ordin de plata se va face in baza Facturii Proforme emise de Ogorul.ro dupa efectuarea si finalizarea comenzii, in conturile Ogorul.ro
Date necesare:
S.C. OGORUL RETAIL S.R.L
Capital social: 200 Lei
Adresa: Globalworth Campus - cladirea A, str. Ing. George Constantinescu nr. 4B si str. George Constantinescu nr. 2-4, etaj 3, Sector 2, Bucuresti
Email:
Telefon: 0758 22 57 88
CUI: RO32334769
J40/3806/2020
Cont IBAN: RO86CECEB00030RON1706611
Banca: CEC Bank - Bucuresti
Toate preturile prezentate pe site-ul Ogorul.ro sunt exprimate in RON si includ T.V.A(19% sau 9%).
Discount-urile, reducerile si promotiile nu sunt cumulative. Se pastreaza intotdeauna reducerea cu valoarea cea mai mare. Ogorul.ro isi rezerva dreptul de a modifica discount-urile, reducerile si promotiile fara o notificare in prealabil.
Difera de la un produs la altul in functie de conditiile specificate de Importator/Producator. Informatiile cu privire la garantie le veti gasi in pagina de prezentare a fiecarui produs. Astfel garantia este cuprinsa intre 24 luni pentru unele produse, pana la 30 zile pentru alte produse, sau chiar nu exista.
Ogorul.ro pune la dispozitia consumatorilor sai certificate de garantie conform legislatiei in vigoare pentru toate produsele comercializate.
Garantia se acorda diferit si in functie de perioada in care s-a depistat defectiunea astfel:
- daca la primirea produsului, acesta se defecteaza, sau nu a functionat deloc, a fost primit incomplet, sau prezinta defecte de aspect, va rugam sa ne anuntati in termen de 48 ore pentru a va inlocui produsul cu un altul nou;
- daca insa acesta se defecteaza ulterior acestui termen dar produsul se afla in perioada de garantie, va rugam sa va adresati direct catre Importator/Producator in spatiile de servicii puse la dispozitie de acesta, transportul produsului inapoi la Producator/Importator fiind ordonat de catre client direct.
- ATENTIE: NU DETERIORATI AMBALAJUL PRINCIPAL LA DESCHIDEREA PRODUSULUI.
Pentru a putea returna produsul anuntat in termen de 48 ore, acesta trebuie sa fie ambalat corespunzator in ambalajul propriu impreuna cu toate accesorile, certificatul de garantie si factura.
Nu fac obiectul garantiilor produsele returnate fara ambalaj. Pentru a returna produsul pentru reparatii, clientul se va adresa unitatii inscrise pe certificatul de garantie si va respecta conditiile cerute de acesta, conditii puse in vedere clientului la cumparare pe certificatul de garantie.
Nu fac obiectul garantiei produsele defectate din cauza utilizarii necorespunzatoare sau a folosirii acestora in alte scopuri decat cele pentru care au fost proiectate, sau din cauza interventiilor asupra lor de catre persoane neautorizate.
Orice problema sesizata in 48 ore se va solutiona in termen de 15 zile lucratoare in conditiile in care este posibila inlocuirea produsului.
Ogorul.ro nu-si asuma nici o responsabilitate in cazul incapacitatii importatorului sau producatorului de a gestiona garantiile, de asemenea, nu acordam despagubiri morale sau de alta natura pentru produsele care nu se mai gasesc si nu pot fi livrate.
Pentru orice problema legata de garantia produselor va rugam sa ne contactati prin email la adresa :
Aveţi dreptul de a vă retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile calendaristice. Perioada de retragere expiră după 14 zile începând:
- de la ziua la care intraţi dv. sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor (în cazul unui contract de vânzare) sau
- de la ziua la care intraţi dv. sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dv., în posesia fizică a ultimului produs (în cazul unui contract privind bunuri multiple comandate de consumator printr-o singură comandă şi livrate separat) sau
- de la ziua la care intraţi dv. sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dv., în posesia fizică a ultimului lot sau a ultimei piese (în cazul unui contract privind livrarea unui produs constând din mai multe loturi sau părţi) sau
- de la ziua la care intraţi, dv. sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dv., în posesia fizică a primului produs (în cazul unui contract pentru livrarea periodică de produse pe o perioadă de timp determinată)
Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declaraţie neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poştă, fax sau e-mail.
Produsul pe care doriti sa-l returnati trebuie sa fie intr-o stare identica cu cel pe care l-ati primit. Produsul nu trebuie sa prezinte urme de uzura, sa fi fost folosit. Produsul trebuie sa fie in ambalajul original cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit.
Daca produsul returnat a fost folosit si este intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca produs nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pt readucerea la stadiul initial sau pt a compensa diferenta de pret rezultata din valoarea de vanzare a produsului ca produs second-hand(folosit) si valoarea de vanzare a produsului ca produs nou.
Costurile directe legate de returnarea produselor sunt suportate de catre consumator.
Pentru a respecta termenul limită de retragere este suficient să trimiteţi comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.
Dacă vă retrageţi, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dv., inclusiv costurile livrării(daca este cazul), cu excepţia costurilor suplimentare determinate de faptul că aţi ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care v-aţi exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.
Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-aţi furnizat dovada că aţi trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.
Clientul nu poate refuza ridicarea unui colet sosit la adresa de livrare decat daca acesta are urme vizibile de deteriorare care ar putea afecta continutul coletului. Refuzul de a ridica un colet sosit la adresa din comanda sau de a plati rambursul aferent, il pune pe client in situatia de a cumpara in alte ocazii numai prin achitarea integrala a facturii proforme fara a mai avea posibilitatea de a plati produsele comandate prin ramburs.
Daca produsul comandat este diferit de ceea ce v-ati dorit sau va razganditi dupa ce l-ati cumparat, il puteti returna pentru a fi schimbat sau pentru returnarea valorii produsului, consumatorul avand dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.
Costurile de curierat pentru returnarea produsului sunt in totalitate in sarcina cumparatorului.
Se va returna doar pretul produsului. Costurile de curierat nu se returneaza.
Daca la cumparare ati beneficiat de curierat gratuit, costurile de curierat pe care le-am suportat noi, vor fi scazute din valoarea returnata.
Daca in termen de 48 de ore de la primirea produsului identificati defecte sau nepotriviri, produsul se inlocuieste pe cheltuiala noastra.
Conditii de returnare
Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (fara urme ale utilizarii, nedeteriorate si curate, in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit) si sa fie insotite de o copie a formularului de retur si de o copie dupa factura de achizitie(formularul de retur il primiti prin email la solicitarea dumneavoastra – ). ATENTIE NU DETERIORATI AMBALAJUL PRINCIPAL LA DESCHIDEREA PRODUSULUI.
Va rugam sa pastrati ambalajele sau elementele de prezentare (dupa caz).
Produsele trebuie returnate in ambalajul sau prezentarea in care le-ati primit.
Procedura de returnare
Pentru returnarea produselor, va rugam sa ne contactati pe adresa de mail sau telefonic la numarul 0758 22 57 88 pentru a ne anunta eventuala nemultumire si dorinta de a ne trimite inapoi produsul. Daca ne contactati pe email, in termen de 1 zi lucratoare va vom contacta telefonic. Daca nu sunteti sunat(a) de catre noi in termenul de mai sus, poate fi din motive tehnice sau motive obiective, care tin de comunicatiile electronice si de alti factori (ex. nu am primit mail-ul dumneavoastra). Daca se intampla acest lucru, va rugam sa ne contactati telefonic pe numarul 0758 22 57 88, pentru a primi un formular de retur pe adresa dvs. de email.
Expedierea o veti face prin firma de curierat pe care o doriti. Va recomandam sa utilizati servicii de curierat care permit urmarirea coletului.
Nu suntem raspunzatori pentru coletele pierdute pe drumul catre noi.
Produsele vor fi ambalate cat se poate de bine pentru a nu permite deteriorarea lor pe durata transportului.
Va rugam sa va asigurati prin calitatea ambalajului si impachetarii ca produsul ajunge inapoi la noi in perfecta stare.
Restituirea banilor
In momentul in care am primit produsul returnat se va verifica starea acestuia, iar daca aceasta corespunde cerintelor amintite mai sus, va vom contacta imediat pentru emiterea facturii de retur si pentru a ne comunica prin ce metoda doriti sa primiti banii.(Factor postal, cont bancar).
Viramentul bancar catre contul pe care ni l-ati dat va fi facut dupa parcurgerea pasilor mai sus amintiti, confirmarea platii putand fi ceruta prin mail de la noi. Responsabilitatea asupra corectitudinii contului bancar apartine in intregime clientului. Nu ne asumam si nu ni se poate imputa nici o dauna sau pierdere produsa de virarea banilor intr-un cont incorect sau blocat, atata vreme cat viramentul se face in contul care ne-a fost transmis.
Observatii:
Deteriorarea produselor poate conduce la refuzarea returului.
Echipa Ogorul.ro isi rezerva dreptul de a percepe o taxa suplimentara ce poate varia intre 0 - 50 % din valoarea produsului, pentru produsele returnate cu defectiuni sau ambalajul deteriorat, valoare ce va fi folosita pentru readucerea la starea initiala a acestuia.
Pentru alte informatii si detalii nu ezitati sa ne contactati la Tel. 0758 22 57 88
Va multumim.
In stoc
Produsul se afla in stocul fizic al magazinelor Ogorul si poate fi livrat in 48 h din momentul primirii comenzilor. Termenul de livrare de 48 h este valabil pt comenzile finalizate si trimise pana la ora 13 ptr ziua in curs. Comenzile finalizate si trimise dupa ora 13 se vor livra in termen de 72 h.
In stoc furnizor
Produsul se afla in stocul furnizorilor Ogorul din Romania. Livrarea se va face in termen de 2-5 zile lucratoare din momentul primirii comenzilor.
Stoc epuizat
Produsul nu mai este disponibil pt moment, stocul acestuia fiind epuizat. Va recomandam sa alegeti produse similare ca pret si caracteristici de pe site-ul Ogorul cu ajutorul ferestrei „Cauta produs” sau accesand rubrica „Produse similare” aflata in subsolul paginii produsului cu stoc epuizat.
La comanda
Sunt produse care se pot aduce numai in baza unei precomenzi ferme. Termenul de livrare ptr aceste produse poate varia intre 6 si 15 zile lucratoare pt produsele achizitionate de la furnizori externi. Pt aceste produse Ogorul isi rezerva dreptul de a cere achitarea unui avans.
Securitatea datelor personale
Ogorul va ureaza bun venit pe pagina sa de web si îsi exprima satisfactia fata de interesul manifestat fata de produsele sale. Acordam foarte mare atentie protejarii datelor dvs. personale, dorind sa va simtiti în siguranta în timpul vizitarii site-ului nostru de Internet. Protectia datelor dvs. personale în faza de procesare a datelor este o problema importanta pentru noi, de care tinem seama în cursul tuturor procesarilor derulate în companie. Datele personale ale vizitatorilor paginilor noastre de Internet vor fi înregistrate si procesate conform prevederilor legale privind protectia datelor, valabile în Romania.
Culegerea si procesarea datelor personale
În timpul vizitei dvs. pe site-ul nostru, serverul web înregistreaza urmatoarele date standard: adresa IP care v-a fost alocata de provider-ul de servicii Internet, pagina de internet de la care veniti, paginile de internet vizitate pe site-ul noastru precum si data si durata vizitei dvs. Datele dvs. personale nu vor fi salvate decât atunci când ni le oferiti dvs., de exemplu atunci când va înregistrati, când participati la un sondaj de opinie sau la un concurs cu premii.
Folosirea si transmiterea datelor cu respectarea obligatiilor legale
Ogorul va folosi datele personale în scopul administrarii tehnice a website-ului, pentru evidenta clientilor, pentru sondaje de produs si pentru marketing, dar numai în masura în care acest lucru este necesar.
Transmiterea datelor personale unor autoritati sau institutii de stat se va face numai în cazul în care suntem obligati la aceasta conform prevederilor legale valabile pe plan national
Posibilitatea de a alege
Datele dvs. personale vrem sa le folosim pentru a va informa cu privire la produsele si serviciile noastre si eventual pentru a va solicita opinia cu privire la acestea. Participarea la aceste sondaje de opinie este absolut benevola. În cazul în care nu sunteti de acord cu acest lucru ne puteti comunica oricând decizia dvs. la pentru a actiona în consecinta.
Securizarea datelor
Ogorul a luat toate masurile tehnico-organizatorice de siguranta pentru a proteja datele administrate de noi împotriva manipularii, pierderii, distrugerii sau accesarii lor de catre persoane neautorizate. Masurile de securizare a datelor sunt perfectionate continuu si adaptate celor mai moderne standarde.
Dreptul la informare
La cererea dvs., Ogorul va va comunica conform prevederilor legale în vigoare, în scris sau pe un suport durabil (email) si cât se poate de repede, daca si ce fel de date personale au fost salvate de noi. Daca sunteti înregistrat ca utilizator va oferim posibilitatea de a vizualiza, sterge sau modifica personal datele salvate. Informatiile incorecte existente în baza de date, în ciuda eforturilor noastre depuse în vederea actualizarii lor, le vom corecta la cererea dvs.
Tot continutul site-ului www.ogorul.ro insemnand : texte, elemente de grafica web, imagini si oricare alte date, se afla in proprietatea S.C. Ogorul Retail S.R.L. si este protejat conform Legii drepturilor de autor . Folosire oricaror elemente mentionate mai sus, reproducerea sau copierea partiala a site-ului www.ogorul.ro in scopuri comerciale fara acordul scris al S.C. Ogorul Retail S.R.L. se pedepseste conform normelor in vigoare.
1. Reclamatii si sesizari
- In cazul in care doriti sa faceti o reclamatie sau sesizare puteti sa o faceti la adresa: . Reclamatiile si sesizarile se pot face si telefonic la nr de tel: 0758 22 57 88.
- In cazul in care observati ca:
a) Pe site-ul www.ogorul.ro au fost publicate, direct sau indirect, operele protejate de dreptul de autor fara sa existe un acord din partea titularului drepturilor de autor in acest sens;
b) Au fost comercializate produse contrafacute ori incalca drepturi la marca;
c) Exista date cu privire la realizarea unor infractiuni pe site de catre unul dintre utilizatori;
d) Alte cazuri cu privire la incalcarea legii pe acest site sau in legatura cu acesta;
va rugam sa ne sesizati la adresa: si va vom raspunde in maxim doua zile lucratoare.
2. Suport clienti
- In cazul in care intampinati anumite dificultati in navigarea dumneavoastra pe site-ul www.ogorul.ro sau aveti nevoie de informatii suplimentare legate de produsele comercializate, livrare, plata sau probleme de orice alta natura va rugam sa ne scrieti la adresa sau sa ne contactati la nr de tel 0758 22 57 88.
- Daca nu ati primit un raspuns solicitarilor sau sesizarilor dumneavoastra sau oricare din problemele dumneavoastra nu a fost rezolvata de catre personalul nostru din cadrul departamentului Relatii cu Clientii va rugam sa ne contactati pt conciliere amiabila la nr de tel : 0758 22 57 88 sau la adresa de email: .
Datorita volumului mare de informatii si a conditiilor impuse de catre furnizori, caracteristicile si disponibilitatea produselor prezentate in acest site se pot schimba fara o notificare prealabila.
Nu raspundem pentru intelegeri facute de terte persoane in numele nostru.
Nu raspundem de intarzierea livrarii coletelor datorate unor cauze care nu tin de noi. Orice intarziere a livrarii datorate noua, va fi anuntata clientului prin e-mail sau telefonic (la adresa sau numarul de telefon completate in comanda).
Nu ne asumam nicio alta raspundere in afara de cele specificate mai sus si nu putem fi trasi la raspundere pentru nici o alta cluaza in afara celor specificate mai sus.
Imaginile produselor de pe site sunt cu titlu de prezentare si nu atrag responsabilitatea Ogorul.ro
Se considera ca sunteti de acord cu termenii si conditiile de mai sus in momentul in care lansati o comanda pe acest site. Pentru alte probleme sau intrebari va rugam sa ne contactati pe email